0740.036.008 | office@pro-sound.ro
L-V: 10-18 | S: 10-14
Contul meu | Cos cumparaturi

*

Politica de returnare

Dacă aveți calitatea de Consumator și ați achiziționat un produs online, telefonic sau la magazinul ProSound, aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de retragere expiră după 14 zile începând cu, după caz:
(a) ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a produselor sau,
(b) ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului produs, în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate printr-o singură comandă și livrate separat sau,
(c) ziua la care intrați dvs. sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese, în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părți.

Conform legislației din România, dreptul la retragerea din contract (returul produselor fără defecte sau neconformități) este prevăzut doar în beneficiul Consumatorilor. Cumpărătorii care nu au calitatea de Consumator nu pot returna produsele care nu prezintă defecte sau neconformități.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să informați ProSound, având sediul în Iasi, Iasi, Stradela Perju nr. 6, cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract:
(a) fie prin completarea și transmiterea electronică a formularului de retur de pe Website,
(b) fie printr-o declarație neechivocă trimisă prin e-mail la prosoundiasi@yahoo.com

Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

În termen de 2 zile lucrătoare de la recepționarea email-ului dvs., un operator ProSound va confirma primirea cererii de retragere. Cererile de retur înregistrate după expirarea perioadei de retragere de 14 zile calendaristice, nu vor fi preluate de operatorii ProSound.

Consecințele returnării produselor

Obligațiile ProSound în cazul în care Cumpărătorul returnează produsele achiziționate, ProSound va rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dvs., inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din prezentul contract.

Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Obligațiile dvs. în cazul în care vă retrageți:

  • trebuie să returnați Produsele personal sau să le expediați, pe cheltuiala dvs., la punctul de lucru ProSound din Iasi, Iasi, Bld. Stefan cel Mare si Sfant nr. 4, bl. Guliver, sc. B, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-aţi comunicat retragerea;
    Nu se acceptă trimiterea produselor cu specificarea cererii unui ramburs (contravaloarea de returnat).
  • dacă este cazul, va trebui să suportați costurile suplimentare de livrare a produsului de la ProSound la dvs. determinate de faptul că ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi;
  • va trebui să suportați costurile directe ale returnării produselor, acestea fiind costurile practicate de companiile de curierat rapid sau companiile de transport din România, în funcție de alegerea pe care dvs. o efectuați și
  • veți fi responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor. În acest sens, produsele trebuie returnate în aceeași stare în care au fost livrate și însoțite de toate accesoriile în stare perfectă, documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de conformitate, certificat de garanție), în ambalajul original. Ambalajul nu trebuie să prezinte deteriorări.

ProSound nu acceptă la retur următoarele produse:
– produsele sensibile igienic, cum ar fi muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica) și camertoane;
– software-uri sau produse care conțin licențe de software care au fost desigilate și/sau instalate astfel că reinstalarea lor să nu mai fie valabilă.

Dacă produsul comandat a fost însoțit de unul sau mai multe cadouri promoționale oferite cu titlu gratuit și valabile doar în combinație cu produsul returnat, și aceste cadouri în mod obligatoriu trebuiesc returnate. Dacă nu sunt returnate cadourile primite sau se observă că prezintă deficiențe și/sau uzură serioasă, contravaloarea lor va fi scăzută din valoarea produsului returnat.

Dacă produsul returnat prezintă deficiențe în funcționare datorită utilizării sau deficiențe în ceea ce privește aspectul produsului, respectiv prezintă zgârieturi, ciobiri, lovituri, șocuri mecanice, etc. și nu poate fi vândut ca și produs nou, ProSound își rezervă dreptul de de a reține o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și un produs deja utilizat (cost de restocare) sau, dacă produsul returnat este într-o stare ce nu ne permite re-comercializarea lui, ne rezervăm dreptul de a refuza produsul. În cazul unui refuz, costurile de transport tur-retur cad în sarcina dvs.

Dacă produsul achiziționat prezintă defecțiuni și doriți repararea sau înlocuirea acestuia, urmați instrucțiunile prezentate în politica de Garanții și service, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile acordării garanției.

Scroll Up
0

Your Cart